loading
Yükleniyor
close
SON DAKİKALAR

A Milli Kadın Voleybol Takımı, Almanya'yı 3-2 yendi

A Milli Kadın Voleybol Takımı, Almanya'yı 3-2 yendi
Tarih: 20.06.2026 - 23:07
Kategori: Spor

A Milli Kadın Voleybol Takımımız, 2026 Voleybol Milletler Ligi'nin (VNL) ikinci haftasının üçüncü maçında Almanya'yı 3-2 mağlup ederek Ankara etabında üçte üç yaptı.

A Milli Kadın Voleybol Takımımız, 2026 Voleybol Milletler Ligi'nin (VNL) ikinci haftasının üçüncü maçında Almanya'yı 3-2 mağlup ederek Ankara etabında üçte üç yaptı.

Karşılaşmayı Türkiye Voleybol Federasyonu Başkanı Mehmet Akif Üstündağ, TVF Başkan Vekili Alper Sedat Aslandaş, Almanya Büyükelçisi Sibylle Katharina Sorg, TRT Genel Müdürü Prof. Dr. Mehmet Zahid Sobacı ve Ankara Ticaret Odası Başkanı Gürsel Baran da izledi.

Filenin Sultanları, maç öncesinde sürdürülebilirlik çalışmaları kapsamında ”İklim Dostu Voleybol" temalı pankartla sahaya çıktı.

Milletler Ligi'nde bu sezonki beşinci galibiyetini alan Filenin Sultanları, Ankara etabındaki son maçında 21 Haziran Pazar günü saat 19.30'da Çin ile karşılaşacak.

TÜRKİYE-ALMANYA: 3-2 
SALON: Ankara Spor Salonu
HAKEMLER: Bernard Valentar (Slovenya), Cesare Stefano (İtalya)
TÜRKİYE: Vargas, Hande, Sinead Jack, Cansu, Yaprak, Berka, Gizem (L) (Saliha, Eylül, Elif, Deniz, Defne, İlkin)
ALMANYA: Straube, Alsmeier, Weitzel, Weske, Timmer, Cekulaev, Cesar (L) (Nestler, Kohn, Kindermann, Strubbe, Pfeffer)
SETLER: 18-25, 24-26,  25-19, 25-22, 15-13
SÜRE: 127 dakika

Kaynak : istanbulgercegi.com

ÜYE YORUMLARI

Yorum Yap

Facebook Yorumları