Muharrem İnce, Ali Koç'un Fenerbahçe başkanlığını tebrik etti ve değişim mesajı verdi

Cumhuriyet Halk Partisi Cumhurbaşkanı Muharrem İnce Twitter hesabından Ali Koç'un Fenerbahçe başkanlığını kutladı ve Türkiye'ye değişim mesajı verdi.
Cumhuriyet Halk Partisi Cumhurbaşkanı Muharrem İnce Twitter hesabından Ali Koç'un Fenerbahçe başkanlığını kutladı ve Türkiye'ye bir mesaj verdi.
Muharrem İnce Mesajında; 'Aziz Yıldırım’a bugüne kadar yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür ediyor, Fenerbahçe Başkanlığı’na seçilen Ali Koç’u tebrik ediyorum. Fenerbahçe camiası değişimi gerçekleştirmiştir, şimdi sıra Türkiye’deki büyük değişimdedir' dedi...
Aziz Yıldırım’a bugüne kadar yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür ediyor, Fenerbahçe Başkanlığı’na seçilen Ali Koç’u tebrik ediyorum. Fenerbahçe camiası değişimi gerçekleştirmiştir, şimdi sıra Türkiye’deki büyük değişimdedir.
— Muharrem İNCE (@vekilince) 3 Haziran 2018
ÜYE YORUMLARI
Yorum YapFacebook Yorumları












